Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie
Dane teleadresowe


Metodologia zajęć - zajęcia mają charakter praktyczny, warsztatowy. Trenerzy prowadzą mini wykład (minimum teorii – tylko niezbędne informacje do prawidłowej analizy i oceny) oraz maksymalnie wykorzystują czas kursu na analizy przypadków, przykłady i ćwiczenia (maksimum praktyki).
Elementy prezentacji (mini-wykład) pojawiają się na początku zajęć i przed każdym zagadnieniem. Po krótkiej prezentacji następują przykłady, ćwiczenia, dyskusje plenarne i analizy przypadków (case study). Cele szkolenia realizowane są głównie w trakcie ćwiczeń, zadań i case study. Trenerzy przeprowadzają z uczestnikami kilka analiz przypadków CASE opartych o autentyczne przypadki dostarczone z biblioteki trenerów, w trakcie których omawiają zagadnienia zawarte w programie zajęć. Konkretne Case Study dobierane jest w uzgodnieniu
z uczestnikami i opiekunem merytorycznym szkolenia.

Uczestnicy pracują indywidualnie, w zespołach, a także całą grupą - zawsze pod opieką i przy moderacji trenera. Każde ćwiczenie kończy się podsumowaniem i rekomendacją do wykorzystania. W trakcie całych zajęć uczestnicy zadają pytania, które są omawiane.

Elementy moderacji używane przez trenera w trakcie zajęć:

  • Zadawanie pytań: prostych, kontrolnych, kontrowersyjnych, „prowokacyjnych”
  • Odwołanie do doświadczeń (cykl Kolba)
  • Motywowanie do dyskusji („prowokowanie”)
  • „Obrazowe” przykłady z życia, przykłady z praktyki na rynku nieruchomości
  • Wcielanie uczestników i zespoły w role
  • Symulacje dotyczące rozmów z klientami, badanie ich potrzeb
  • Współpraca z grupą podzieloną na zespoły
  • Dbałość o swobodną, kreatywną atmosferę, promocja otwartości, konstruktywnej dyskusji z poszanowaniem indywidualności
« powrót


Kontakt • Copyright © WSZP • Polityka prywatności (cookies)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.